تنهای تنها .....

تنهای تنها .....

از تنها بودنم راضي نيستم ، اما ...... خوشحالم كه با خيلي ها نيستم .

حالا كه رفته اي ...

حالا كه رفته اي

ساعت ها به اين مي انديشم كه

چرا زنده ام هنوز؟؟؟؟؟؟

مگه نگفته بودم بي تو ميميرم؟؟؟؟

خدا يادش رفته مرا بكشد ،

يا تو قرار است برگردي؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت23:00---7 بهمن 1391
سلام پستات عالی بود/نبینم ناراحت باشی/یاعلی
پاسخ:سلام علی جان ممنون . آره یکم ناراحتم ولی مهم نیست.


سمانه یا به قول خودت همون سوسکه سیاه
ساعت13:28---28 آذر 1391
سلام

از سوسکه به ...

این متنت خیلی قشنگ و جالب بود

میدونی چرا خدا نمیخواد ببرتمون واسه اینکه میخواد بهمون بگه اون ادم لیاقت نداره که بخواد بخاطرش جونمونو بگیره .در ضمن اون دیگه بر نمیگرده دیگه غصه ی دیروزو نخور پاسخ:salam aziizam ghoseye ono nemikhoram ghoseye ino mikhoram k heife man k 6mah khodamo eshghamo ehsasamo hamechimo pash gozashtam . bi liyaghat tarin adam to donya on bood k to zendegim didam .


دختـــــران دریــــا
ساعت20:09---20 آذر 1391
دارم از تو دور میشم، داره تنها میشه قلبم

میدونم نبودن تو، جونمو میگیره کم کم

چیزی از تنم نمونده بعد دل شکستن تو

یه اتاق ساکت و سرد، من و فکر رفتن تو

پاسخ:merciiiiiiiiiiiiiii


negar
ساعت13:33---17 آذر 1391
سلام زهرا جون.نبینم ناراحت باشی خواهرگلم. اپ کردم بدو بیا.نظرهم یادت نرهپاسخ:salam azizam .chizim nist ,dar avalin forsat miyam .

ماني
ساعت3:54---16 آذر 1391
آبجي زهرا سلام

چي شده؟
پاسخ:salam mani jaan .hichi delam bad joor gerefte .ehsase khastegio bihoselegiye shadidi mikonam , nemidoonam cheeme!!!!


محمد
ساعت23:57---14 آذر 1391
خبر از من داری؟...

خبر از دلتنگی های من چطور؟

و آن پروانه های شادی که در نگاهم بودند...

خبرش رسیده که مرده اند؟

هیچ سراغ دلم را میگیری؟

کسی خبر داده که آب رفته ام از خستگی؟

مچاله ام از دلتنگی؟

آه... که هیچ کلاغی نساختیم میان هم

وجدانت راحت...

خبرهای من به تو نمی رسد...
پاسخ:mohammad jaan mamnuunam az sheree nazet .


رامین
ساعت18:26---14 آذر 1391
ای اشک ، گرم و آرام ببار بر گونه بیمار من ، ای غم ، تو هم لذت ببر از این همه آزار من
پاسخ:mamnuun az sheerat


رامین
ساعت18:25---14 آذر 1391
پروردگارا ... به من بیاموز ...

دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند ...

گریه کنم برای کسانی که هیچگاه غم مرا نخوردند ...

لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم

ننواخنتند ...

و عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند !


زینب
ساعت14:39---14 آذر 1391
من با اجازت لینکت ردم

وبت خیلی نازه
پاسخ:mamnuun zeynab jan manam linket mikonam .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: zahra ׀ تاریخ: دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام دوستااااااااای گللللللم ممنون که وبلاگ منو انتخاب کردین. امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد راستی نظر یادتون نره . عاشقانه دوستون دارم.بووووووووس بووووووووس zahra.aghamali@yahoo.com


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , matin.dpi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM